نمره صفر خراسانی‌ها در ادوار المپیک! تاریخ و ساعت بازی اسپانیا و فرانسه در نیمه‌نهایی یورو ۲۰۲۴ | نبرد غول‌کش‌ها دادکان گزینه جدید وزارت ورزش در کابینه احتمالی پزشکیان؟ خاطره تلخ هلند از انگلیس در جام ملت‌ها| سه تفنگدار لاله‌های نارنجی را پرپر کردند خاطرات حاضران در نیمه نهایی یورو از جدال با ایران دیدار اسپانیا و فرانسه در شهر خاطره انگیز برای ایرانی‌ها کناره‌گیری دو ملی‌پوش از ماجرای بیرانوند | دعوای او و پرسپولیس به ما ربطی ندارد سید حسین حسینی، تنها در کمپ حجازی کنعانی‌زادگان نمی‌تواند از پرسپولیس جدا شود سخنگوی فدراسیون فوتبال: از برنامه VAR عقب هستیم شوک به استقلال | احتمالا پنجره نقل و انتقالات آبی‌پوشان بسته خواهد شد! تکلیف پرسپولیس و رامین رضاییان روشن شد ادامه اردوهای ملی بازیکنان مشهدی در آستانه پارالمپیک پاریس | شاهی، رضایی، بابادی به خط شدند درویش: اسماعیلی فر می‌خواست برگردد تفتیان: ۹۰ درصد برای المپیک آماده ام کاپیتان استقلال جانشین بیرانوند می‌شود؟ لیموچی – پرسپولیس؛ در انتظار یک امضا
سرخط خبرها

تاریخ و ساعت بازی اسپانیا و فرانسه در نیمه‌نهایی یورو ۲۰۲۴ | نبرد غول‌کش‌ها

  • کد خبر: ۲۳۸۱۰۷
  • ۱۸ تير ۱۴۰۳ - ۱۸:۳۹
تاریخ و ساعت بازی اسپانیا و فرانسه در نیمه‌نهایی یورو ۲۰۲۴ | نبرد غول‌کش‌ها
تیم‌های ملی اسپانیا و فرانسه در نیمه‌نهایی یورو ۲۰۲۴ به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

به گزارش شهرآرانیوز، تیم‌های ملی اسپانیا و فرانسه در نیمه نهایی یورو ۲۰۲۴، سه‌شنبه ۱۹ تیر از ساعت ۲۲:۳۰ به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

اسپانیا در یک چهارم نهایی از سد ژرمن‌های میزبان عبور کرد. تیمی که اگر از سد اسپانیا عبور می‌کرد بدون شک با توجه به به میزبانی‌اش شانس نخست قهرمانی یورو محسوب می‌شد. لاروخا هرچند تیم برتر زمین هم نبود، اما توانست آلمان را در خانه حذف کند تا خود را به عنوان مدعی شماره یک یورو معرفی کند.

جوانان اسپانیایی پیش از تقابل با آلمان هم پرقدرت ظاهر شده بودند و با کسب ۹ امتیاز مرحله گروهی و پیروزی ۴ بر یک برابر گرجستان در یک هشتم، نشان داده بودند که فقط برای قهرمانی به آلمان آمده‌اند.

در سوی دیگر میدان، فرانسه علی‌رغم مسیر سختی که تا نیمه‌نهایی طی کرده، اما نمایشی در حد یک قهرمان و مدعی نداشته است.

خروس‌ها در مرحله گروهی هم عملکرد خوبی نداشتند و پس از اتریش به عنوان تیم دوم گروه خود بالا آمدند. در یک هشتم نهایی رقیب دیرینه و همسایه خود را کنار گذاشتند. در یک چهارم نهایی نیز رونالدو و یارانش را در ضربات پنالتی حذف کردند تا آخرین حضور رونالدو در یورو را به نام خود رقم زده باشند.

فرانسه در هر ۲ دیدار حذفی خود با وجود اینکه تیم برتر زمین نبود، اما با عملکرد خوب و منسجمی که در خط دفاعی خود داشت هیچ گلی دریافت نکرد. تیم دشان شاید زیبا بازی نکند، اما راه قهرمان شدن در تورنمنت‌ها را یاد گرفته است. آنها قهرمان جام جهانی ۲۰۱۸ شدند و در جام جهانی ۲۰۲۲ نیز تا فینال بالا آمدند. در یورو ۲۰۱۶ نیز در فینال به رونالدو و یارانش باختند. با وجود اینکه فرانسه در یورو ۲۰۲۰ در یک هشتم حذف شد، اما در ۸ سال اخیر در ۳ فینال تورنمنت معتبر دنیا حضور داشته و نشان داده که راه پیروزی در بازی‌های حذفی را به خوبی یاد گرفته است.

حال باید منتظر ماند که تیم جوان و سرحال و بی‌رحم اسپانیا می‌تواند در مسیر کسب چهارمین قهرمانی خود در یورو حرکت کند یا تجربه یاران ام‌باپه در فرانسه بر نیروی جوانی لاروخا می‌چربد و چهارمین فینال خود در ۸ سال اخیر را تجربه خواهند کرد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->